tirsdag 25. januar 2011

GIVE AWAY!!!



Ja da er det på tide med en give away her hos meg!

Telleren har rundet 100 følgere og det må jo feires...

Kjempegøy- tusen takk til alle som vil følge meg!


Gaven består av 2 såpestykker, en såpeskål fra Miss Etoile og et lysfat fra NORDAL.


Verdi på gevinsten er ca. 300 kroner.

Bruk dette bildet å linke med

- 1 lodd for å legge igjen kommentar under dette innlegget
(har du ikke egen blogg husk å legge igjen e-mail så jeg får tak i deg:)
- 1 lodd for å linke give awayen på din blogg

Følger gir ingen lodd, vil du skal følge fordi du har lyst og ikke for å få et lodd- Men ja, jeg blir veldig glad om du har lyst å følge meg :)

Da håper jeg noen liker gevinsten og har lyst til å  være med :)


Trekning 25 Februar!

Lykke til alle sammen!

Klem Anette




134 kommentarer:

  1. Hei.
    Fuuuuuus:-)
    Jeg vil være med. Tar 2 lodd :-)
    Gratulerer med over 100 følgere, morsomt.
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dine 100 følgere.
    Jeg er en av dem og blir gjerne med og feirer din koselige blogg.
    2 lodd til meg , takk !

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Hei, gratulerer med 100 følgere!
    snikkerbuo.blogspot.com tar gjerne to lodd! :-)

    SvarSlett
  4. Hei og gratulerer så mye med 100 følgere!!!

    Ett lodd til meg.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  5. Gratulerer!
    Jeg prøver lykken med 1 lodd (får ikke til å linke..).
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Gratulerer med over 100 følgere :-)

    Jeg tar gjerne to lodd jeg :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  7. Gratulerer med over 100 følgere.
    Jeg er med å feirer og tar gjerne 2 lodd :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Hei ! Det er så artig med GiveAwayer, og denne gava ser så delikat ut, så klart eg vert med :) Skal snart ha en eg også:)

    Linker til deg eg !

    klem frå Petrine som sitter og venter på at vaskemaskina skal bli ferdig å tove Monstertøflene ho held på å finne opp :))

    SvarSlett
  9. Hei ☺
    Jeg vil såklart være med!
    2 lodd på meg!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  10. fra en sped begynnelse på egen blogg, må jeg får gratulere

    klem Hege

    SvarSlett
  11. Hei! Eg vil gjerne vere med! Så koselig :-)
    Eitt lodd til meg!

    Klem
    Maria

    SvarSlett
  12. Gratulerer med så mange følgere Anette.
    Jeg vil gjerne ha et lodd.

    Stor klem lg.

    SvarSlett
  13. Selvfølgelig er jeg med!! Gratulerer sååå masse!! :D Du er flink!

    2 lodd!

    Klem <3

    SvarSlett
  14. Da tror jeg at jeg har klart å få til to lodd ;o)
    Har linket til bloggen din på facebook, da jeg
    ikke har egen blogg. Håper det er ok :o) Morsomt med så mange følgere da.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra tante Mette ;o)

    SvarSlett
  15. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Så må jeg gratulere med så mange følgere, artig.
    Første gangen jeg er på bloggen din og så har du en give away, klart jeg vil være med på dette.
    Tar to lodd jeg, og kommer gjerne innom hit flere ganger.
    Ha en fortsatt fin fin uke!
    Pernilla

    SvarSlett
  16. Hei! Jeg vil gjerne være med på give awayen din, og tar 2 lodd. Hyggelig at du ble med på min give away!

    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  17. Hello,Anette:-)
    You know,that I like Your Blog very much,since we both met on 'blogger',so I will not refuse myself,to have the pleasure of taking part in Your 'Giveaway'.
    Someday-in Spring,I hope,You'll take part in mine:-)
    Mostly,I do not have good luck in such events,but this time-who knows? :-)
    Best Regards from me:-)

    SvarSlett
  18. Gratulerer!Klart jeg vil være med!Flotte gaver!Linker,så det blir 2 lodd!

    SvarSlett
  19. Hei:)

    Gratulerer med over 100 følgere!!!
    Vil gjerne vere med å feire og tar 2 lodd.
    Skjønn premie♥

    Klem Mette.

    SvarSlett
  20. Gratulerer med så mange følgere:)...jeg har vært følger en stund og deltar gjerne med 1 lodd.

    Stikk gjerne innom hos meg hvis du har lyst til å delta i trekning av gavekort fra Photowall:)

    SvarSlett
  21. Så nydelig giveaway! Og gratulerer så masse ♥

    Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Her er innlegget mitt: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/01/giveaway-hos-hjemme-hos-meg.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  22. Gratulere så masse.. Jeg er langt unna..
    Kjempefine gaver.. Jeg er med vet du.. Tar 2 lodd..
    Ha en fortreffelig aften..

    SvarSlett
  23. Liker veldig godt premiene dine:) jeg er med på 2 lodd.
    Gratulerer med 100 følgere!
    Kari-Anne :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med så mange følgere:)
    Jeg tar 2 lodd denne gang:)

    SvarSlett
  25. hei hei

    gratulerer med 100-tallet... :)

    jeg er med på ett lodd da... :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer med alle følgerne - moro!
    Jeg blir gjerne med og feirer og tar 2 lodd - flotte premier :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  27. Så nydelige premier! jeg linker og satser på vinnerlykke. :-)

    SvarSlett
  28. Grattis med mange følgere :)

    Jeg deltar gjerne på feiringen, har linket og tar to lodd..

    Ha en super dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med! Tar ett lodd, har ikke egen blogg enda, men det kommer :-)

    SvarSlett
  30. Gratulerer:) jeg vil være med:)
    god kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  31. Hei:)

    Gratulerer med 100 følgere!

    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    Ha en fin kveld:)

    klem Line E.

    SvarSlett
  32. Jaaaa jeg vil veldig gjerne være med i din give away. Jeg gleder meg også til å følge bloggen din, det ser ut som om vi har masse til felles. 2 lodd til meg. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  33. Så fine gaver! Ett lodd til meg:-)

    Klem Randi

    SvarSlett
  34. Så heldig jeg var som kom rett til giveawayen din! Jeg har lett etter et sånt lysfat så lenge uten hell. Jeg har nemlig en bitte bitteliten hund som har to små hjerteskåler, en til mat og en til vann. Disse skålene har jeg lyst å sette på et fat (på gulvet altså=) og da må det helst være firkantet i fasongen og ikke så veldig stort. Dette ser akkurat passe ut! Jeg har linket til giveawayen din og håper på lykken. Takk for sjansen =)

    SvarSlett
  35. Jeg har fulgt deg lenge, men det er en stund siden jeg var innom her hos deg. Så heldig for meg at jeg rakk å bli med på give away'en, for noen skjønne premier. Jeg tar et lodd og satser på at det er vinnerloddet :)

    SvarSlett
  36. Trudde eg var med her, men fann ikkje meg. Tar eit vinnarlodd ;)

    SvarSlett
  37. Hei! Gratulerer med så mange følgere. Jeg er med. Hilsen Mamma.

    SvarSlett
  38. Hei.

    Gratulerer med 100 følgere. Fint og rundt tall.

    Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene for den fine premien.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  39. Hei på deg vennen!
    Gratulerer med dine første 100 følgere - gøy, gøy, gøy!!!! Klart jeg vil være med på give awayen, så da er det bare å krysse fingrene ;o)

    Klem til deg

    SvarSlett
  40. Gratulerer med så mange følgere!
    Hyggelig at du ville bli med på give-away'en min - og jeg blir gjerne med på din :)
    1 lodd på meg!

    SvarSlett
  41. Hei og gratulerer så masse 100 følgere :)
    Koselig ddu ville være med på min giveaway, og nå vil jeg gjerne være med på din! :)
    2 lodd til meg:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/01/give-away-hos-hjemme-hos-meg.html

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  42. Gratulerer med 100 følgere! Legger meg til jeg også:) Klart jeg vil ta lodd!1 lodd for me! Kjempe fine ting! Et slikt lysfat har jeg ønsket meg lenge!Klem

    SvarSlett
  43. Gratulerer med mange følgera!!:) Og for ein fin premie! Eg tar gjerne 2 lodd:)
    Klem:)

    SvarSlett
  44. hei..gratulerer.ett lodd på meg.klemm

    SvarSlett
  45. Ojoj, gratulerer! :-D Så koslig med 100 følgere! Jeg vil veldig gjerne bli med å feire og trekker meg to lodd.

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  46. Hei Snuppa! Gratulerer med supre tall, du er jo helt RÅÅÅ ;o) Jeg slenger meg med og tar 2 lodd!! Og for en super premie :o) Keep up the good work! Klemmer, MArianne

    SvarSlett
  47. Hej Norge! Har ju nyss hittat din sida, men firar gärna med dig! Tar 1 lott! Kram Iréne

    SvarSlett
  48. Hei jeg vil gjerne være med, og så gøy med så mange følgere. Klem

    SvarSlett
  49. Grattis med massevis av følgere!!
    Blir gjerne med å feirer med et lodd :o)

    SvarSlett
  50. Herlig! Klart jeg vil være med :)
    Gratulerer med følger-skaren!
    Jeg prøver lykken med to lodd :)
    God helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  51. Gratulerer med så mange følgere! Artig! Jeg vil gjerne være med på feiringen, og trekker 2 lodd! :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  52. Gratulerer med alle følgerene.

    Vil så gjerne ha 1 lodd.

    Ønsker deg ein fin søndag. Klem,

    SvarSlett
  53. Så gøy - to lodd til meg, takk! :)

    SvarSlett
  54. Gratulerer! vil gjerne være med her! Har linket til deg på bloggen min så da blir det 2 lodd på meg. Takk for kjempefin give away!

    SvarSlett
  55. 2 lodd til meg også!
    Og nå skal jeg kikke videre på bloggen din. Ser så koselig ut.

    SvarSlett
  56. 2 lodd til meg! Gratulerer med mange følgere! :-) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  57. Hei!
    Jeg blir gjerne med på ditt lotteri!
    Ett lodd på meg!
    Hilsen fra Nord-Troms!

    SvarSlett
  58. Så koseleg at du vil vera med på lotteriet mitt :) Klart eg blir med på ditt og. Flotte premiar du har. Det blir eitt lodd på meg.

    SvarSlett
  59. Grattis med de første 100 følgere:)
    Nydelig premie.
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd:)
    Ha en fin uke, klem Hanne

    SvarSlett
  60. *SMILER* du får 3 lodder.
    Hav en dejlig dag - og tak for dit besøg :-)

    SvarSlett
  61. Gratulerer med følgerne!
    Jeg vil gjerne være med!
    Søt premie!
    klem m

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 100 følgere, det må jo feires:)
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  63. Hei, så fin blogg du har :-) Tar 1 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  64. Jeg blir gjerne med:-)
    Linker i sidebaren min, så da trekker jeg 2 heldige lodd:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  65. Jeg blir gjerne med Linker til min side ;)
    Så da blir det to lodd ;)
    Gratulerer med 1 års dagen til Marius ;)
    Klems

    SvarSlett
  66. Grattis med tresifra følgere!!:) Herlig give-away!!
    Jeg tar to optimistiske lodd!!;)
    Stor klem

    SvarSlett
  67. Så fine ting :) Ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  68. Dette vil jeg bli med på :) 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  69. Dette vil jeg bli med på :) 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  70. Hei Anette!
    Dette vil jeg gjerne være med på, så flott gave! 1 lodd til meg!
    Klem mettem

    SvarSlett
  71. Jeg vil gjerne være med i trekningen din :)
    … og gratulerer så mye med følgere.
    Jeg tar 2 lodd, og krysser fingrene ;))
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  72. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  73. Hei,

    Jeg vil gjerne være med på din give away, tar to lodd:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  74. jeg og!!! har ikke blogg,så det blir 1lodd. ha ei superduper helg!mvh.turid

    SvarSlett
  75. Hei! Denne flotte premien må jeg prøve lykken med! 1 lodd til meg, og tusen takk for at jeg får love til å være med =) God helg!

    SvarSlett
  76. Så koselig premie!
    Vil gjerne være med og trekker 2 lodd jeg.. la meg til som følger også, for bloggen din er så koselig.
    Her skinner sola idag, deilig å se noen solstråler. Håper den skinner hos deg også!
    klem fra thea

    SvarSlett
  77. Gratulere med 100 følgere. Jeg har funnet deg i dag og skjønner godt hvorfor alle disse vil følge din blogg, for det vil jeg også:-)

    Tar med meg et lodd på veien.

    Takk for loddet!!!

    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  78. Prøver igjen ;)
    Kjempe fin blogg Anette!!
    Klem Monica

    SvarSlett
  79. Så skjønn ein blogg! Eg blggar ikkje, men les mange... Eit lodd vil eg gjerne ha:-) camillash@tussa.com

    SvarSlett
  80. Jeg har også lyst til å vinne :)

    wenche_ulvolden_haugom@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Gratulerer så mye med så mange følgere! Sier hipp hurra, og slår en kollbøtte mens jeg trekker to lodd på ferden. :)

    God tirsdag! :)

    SvarSlett
  82. Klart jeg blir med. Tar 1 loss jeg og gratulerer deg med dine følgere som i dette øyeblikk er 122 ser jeg. jeg har vært følger en stund.
    klem

    SvarSlett
  83. Gratulerer så mye. Jeg vil gjerne bli med å tar 2 lodd.

    SvarSlett
  84. Gratulerer med så mange følgere :-D
    Jeg blir gjerne med på trekningen jeg, og tar 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  85. Heisan
    Så skjønn gave du har !
    Vil gjerne være med og har linket :)))
    Det blir 2 lodd!
    Klem

    SvarSlett
  86. Hei på deg :o)
    Er inne og titter ;o)
    Tar et lodd...

    Tone

    SvarSlett
  87. Ja men det är väl klart jag vill vara med och fira alla dina följare. Tur du skrev till mig för jag hade tyvärr missat det helt. Har inte vart så mycket blogging det sista. Jag har just fixat länkning från min blogg och önskar dig en skön helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  88. Herlig premie! Denne vil eg gjerne vera med på:)

    SvarSlett
  89. Hei!
    Jeg blir selvfølgelig med og feirer;)
    Trekker et lodd denne gangen ♥

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  90. Eg vil være med! Legg meg til som følgjar og!. :)

    Klem Oline

    SvarSlett
  91. Åkei, da...

    Jeg følger...SELVSAGT....fra før:)

    Og er med! Mari:)

    SvarSlett
  92. Så fin blogg..mye inspirasjon :)

    1 lodd

    ingerkatrine@yahoo.com

    Ha en fin dag :)

    Inger

    SvarSlett
  93. Spennende-spennende. Jeg satser på 1 lodd, og krysser fingrene for det. Veldig hyggelig blogg du ha, har lagt meg til som følger ¨så jeg er sikker på at jeg finner deg igjen :)

    SvarSlett
  94. Jeg likte veldig godt gevinsten, og slenger meg med og tar 2 lodd :)
    Tipser om giveaway på min blogg også ;)

    klem

    SvarSlett
  95. Gratulerer!
    Koselig blogg du har !
    Trekker 1 lodd.
    Klem Anne

    SvarSlett
  96. Gratulerer så mye,tar et lodd så kan det jo hende det er jeg som vinner .

    Follow your dreams!

    SvarSlett
  97. Gratulerer med 100 følgere. Koselig blog. Tar
    2 lodd....:)

    SvarSlett
  98. Liker veldig godt premiene dine:) jeg er med på 1 lodd.
    Gratulerer med 100 følgere!

    Vennlig hilsen Torunn

    SvarSlett
  99. Jeg blir med med ett lodd, Følger deg også, fordi jeg liker bloggen din.

    Hilsen Irene

    SvarSlett
  100. Hei!
    Jeg er med!
    Ett lodd til meg.
    Klem Silje

    SvarSlett
  101. Gratulerer :) så gøy, jeg er med :) 1 lodd til meg :)
    klem

    SvarSlett
  102. Gratulerer så mye. jeg blir gjerne med og tar ette lodd.

    SvarSlett
  103. Gratulerer! Over 100; nå har du 134 følgere ser jeg - så gøy!
    Vil gjerne være med; trekker ett lodd ut av hatten ;-)

    Ha det fint!

    SvarSlett
  104. Hurra for give away og fin premie. Jeg tar ett lodd. God helg!

    SvarSlett
  105. Hiver meg med og trekker ett lodd :0) Du er hjertelig velkommen inne hos meg på min give away. *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  106. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/25-februari-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  107. Fina saker =) 1lott! iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvarSlett
  108. hei! jeg er med:)
    tar 2 lodd jeg da:)

    la meg til som følger også, fin blogg du har!
    kommer igjen snart:)

    klem fra kine

    SvarSlett
  109. 1 lod til mig:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlett
  110. Prøver meg på ett lodd og ønsker deg velkommen innom min blogg og bli gjerne med på min GIVEAWAY.
    :0)

    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  111. Så nydelig blogg! Jeg tar 2 lodd, å blir selvfølgelig følger;)

    Giveaway hos meg;)

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  112. Nydeleg blogg du har og gratulera!! Eg tar to lodd. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  113. Hej.

    Deltar gärna i lotteriet med 1 lott. Hoppas på vinst.

    Hälsn. Mia

    SvarSlett
  114. Så koseli at du vil være me på give awayen min :)
    Med den lekre gevinsten du har, så må æ jo bare prøve lykken :)
    1 lodd til mæ :D

    Klæm

    SvarSlett
  115. Kaster meg på i siste liten :-) Er lov å håpe selv om man er sent ute og kun har ett lodd. Håper du har hatt en fin dag :-)

    SvarSlett
  116. Gratulerer med over 100 følgere!

    Tar med meg to lodd - linker til deg i høyre sidebar ;)

    E-mail: iselin_ytre_hauge@yahoo.no

    SvarSlett
  117. Ett lodd til meg også, fin blogg! :)

    SvarSlett
  118. oj oj oj..så fin Giwaway du har da;) Tar et lodd jeg..klem klem

    SvarSlett
  119. Gratulerer med hundre følgere:) Tar gjerne ett lodd jeg også:)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  120. Oioioi...jeg vil være med!!
    Jeg tar 2 lodd!!
    Linker til deg på sidemenyen min :)

    Tvi,tvi!
    Klem

    SvarSlett
  121. Jeg vil gjerne være med:)
    1 lodd til meg.

    W

    SvarSlett
  122. Oj,så gøy at så mange er med:) Jeg vil også være med (i siste liten)å tar 2 lodd. Klem

    SvarSlett
  123. Jeg blir med og tar to lodd :)

    http://bellamiogmeg.blogspot.com/2011/02/raska-pa.html

    Legger meg også til som følger av den fine bloggen din :)

    SvarSlett
  124. Jeg har fulgt med deg lenge vett du...Gratulerer med over 100 følgere. Og så slenger jeg meg på med lodd..

    SvarSlett
  125. Gratulerer!! !Jeg blir gjerne med på giveaway!! speeent

    SvarSlett
  126. Henger meg på jeg sånn i siste liten.
    1 lodd på meg.

    Ha en strålende jobb helg.

    Klem Ine

    SvarSlett
  127. gratulerer så masse=)
    jeg tar gjerne 1 lodd=)
    ha en fin helg=)

    SvarSlett
  128. Hei. det blir koselig å følge deg, vil gjerne ha lodd;-))
    Sonja

    SvarSlett
  129. Jeg er med og tar et lodd:)Fin blogg:)

    SvarSlett
  130. Oj! Du trekker ikveld:) Kanskje jeg rekker å henge på;)
    Grattis med mange følgere:) Tar 2 lodd jeg da:)

    Ha en superfin helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  131. Nyyydelig blogg du har!

    Slenger meg på i siste liten jeg også og tar 2 lodd.
    Om jeg rakk det eller ikke har jeg kost meg masse med å titte litt i bloggen.
    Gleder meg til å følge med videre :)

    Gratulerer med mange følgere!

    SvarSlett
  132. jeg er med og tar 1 lodd :) kjempe fine gaver:)

    SvarSlett