fredag 28. januar 2011

Inngangsparti (til mamma & co)


Go`fredagskveld :)

anetteshus.com vil nå se inngangspartiet vårt. Mitt inngangsparti var jeg ikke superstolt av akkurat nå, pluss at jeg måtte vasse meg i masse snø for å få tatt bilde. Så derfor tok jeg kamera med hjem til mammas hus! 


Alltid så koselig å komme til mamma. Alltid lys på trappa!
Utskjæringene er det min stefar som har laget... Superfintt hele huset :)

Mamma er så heldig å ha Røroslykt! Misunn ;)

Lyngen er fortsatt fin for den får stå under tak.


Helgen min kommer til å bestå av kakebaking og matlaging. 75 års lag på lørdag og 1 års lag på søndag til min lille snupp!

God helg alle sammen!

Klem Anette

15 kommentarer:

  1. For et fantastisk flott inngangsparti - rene drømmen :)

    GOD HELG!!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Hi,Anette:-)
    It's really fantastic view and very much stylished-I can say,I love it very much.
    In Poland,where I come from,there are still lots of houses in similar style,well preserved,well kept,with lovely gardens and surrounding terrains.It's very moody,I'd say;romantic and nostalgic at the same time.
    Beautiful photos,really charming.
    Best Regards & Hugs-Halinka-

    SvarSlett
  3. Hei i natta:)

    Måtte berre kommentere før leggetid.
    FOR eit flott inngangsparti!!!Og utskjeringane er noko av det vakraste eg har sett.
    DEN fine døra med ein herleg blåfarge ☺

    Sukk.Slik kunne eg også tenkt meg å ha det♥

    Nattaklem Mette.

    SvarSlett
  4. Dette var et helt utrolig nydelig inngangsparti - elsker sånne utskjæringer!
    Ha en fin helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott!
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  6. Morro å høre at det er fint. Inngangsparti er jo ganske viktig.Er jo det første en kommer til.Førsteinntrykket. . .He he
    Klem fra mamma.

    SvarSlett
  7. Innangspartiet er helt nydelig, tenk og møtes av dette hver gang man kommer hjem.
    Ser at vi har litt de samme planer for helgen, her skal vi og i 75 årsfeiring idag.
    Ha en riktig fin helg!

    Pernilla

    SvarSlett
  8. Et utrolig vakkert inngangparti!!
    Koselige lykter....og så innbydende som det er med tente lykter :o)
    Kos deg i helgen med bursdagfeiringer :o)

    SvarSlett
  9. Hei.
    Akkurat sånt inngangsparti ønker jeg meg også :-) Det var utrolig fint.
    Ha en fin lørdagskveld !
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  10. Otroligt vacker veranda må jag säga! Så fint utskuret! En helg full av kalas ser jag , ha det så trevligt!
    Kram Pia

    SvarSlett
  11. Så nydelig. Fin dør og fine lykter- virkelig stemningsfullt :-)

    SvarSlett
  12. For et flott inngangsparti! Og så utrolig vakre utskæringer!! Kjempe fint!
    Din mor har god smak :)

    Klem Malin. Ha en flott uke

    SvarSlett
  13. Hej

    Tak for din kommentar til min GIVE AWAY. Jeg tror ikke helt, jeg forstår din mening med 4 lodder?

    SvarSlett
  14. Så kjempe-koselig!! Flotte snekkerdetaljer!!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett