tirsdag 4. januar 2011

Julegaver fra poden

Det er jo så spennende hva storegutt har laget til oss til julegave i barnehagen.

I år fikk vi dette:
Bokmerke :)
Jeg synes det var kjempefint!
Veit ikke om jeg kommer til å bruke det som det eller pynte med den. Kanskje på et brett...

Vi fikk også et glass med...
...pepperkaker...


Julen 2009 fikk vi kjempefin gave av storegutt :)

Denne gipsplaten med håndavstøpning :)
Det kom en tåre eller tre hos mor da!!


De er jo så fine de tingene barna våre lager... Andre synes kanskje ikke det, men er du mamma så tenker jeg du skjønner meg!!

Ønsker alle en fin tirsdag!

Jeg skal på jobb i kveld...

Klem Anette 

13 kommentarer:

  1. Nydelige julegaver :)
    Jobber sev i b-hage og det er like koselig hvert år og lage juleveksted og hemmeligheter med ungene :)

    SvarSlett
  2. Så vakre ting du har fått! Og joda, det aller meste er fint av tingene de lager. Men det HAVET av tegninger som kommer har jeg litt problemer med å få tatt vare på. Jeg må rett og slett være litt selektiv der. :o)

    Men hver gang jeg må kaste noe, tenker jeg; "Dette kommer jeg på å angre på... Tenk så morro når de blir store..." Det være seg klær, leker, egenproduserte ting etc. Men så fort det er kastet glemmer både de og jeg hva det var og godt er det. :-D

    Ha en finfin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Så flotte ting du har fått.
    Ja de er skjønne disse små gullene som strever med disse ganvene.

    Ha en skjønn tirsdag.

    Klem Ine

    SvarSlett
  4. Det finns ikkje finare ting enn det som er laga av barnehender!:) Gleder meg til Ariel begynner å prosdusere;) Ho har feber idag og stakkars..god bedring i heimen til dokke og!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Takk for titten og koselig hilsen:)
    Jeg er så enig med deg, det er så stas med gaver lagd av barna!!
    Bokmerket er jo nydelig, sikkert fint som pynt på et fat ja;)
    Ønsker deg en flotters kveld!!
    klem fra Jeanette

    SvarSlett
  6. Så kjempefine bilder :-)) Nydelig!

    SvarSlett
  7. Åååå, så herlig;)
    Det bokmerket var jo nydelig ♥ Og de gavene som barna har laget er de aller, aller BESTE!
    Vi har huset fullt av flotte saker som barna har laget opp igjennom årene, og masse flotte tegninger;))

    Ha en kos Torsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Hei Anette ♥

    For et nydelig bokmerke, virkelig herlig var det ! :)

    Tusen takk for dine gode og fine ord, de setter jeg stor pris på. ♥ Koselig å ha møtt på deg her inne i blogglandia, og gleder meg til å følge deg videre i 2011. :)

    Et gledelig godt nytt år ønskes deg og dine. ♥

    God klem fra Anette

    PS: Denne klinikken i Tallin har jeg hørt om tidligere, men vet ikke helt om dette er noe for meg. Men det finnes et kurs/opphold her i Norge også som det er mulig at jeg prøver en gang. Men takk for tips alikevel. :)

    SvarSlett
  9. Så flotte og rørende gaver.Ikke rart at du ble glad. Ønsker deg en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  10. så utrolig koselig å disse gave de har laget i barnehagen, ja tårene kommer lett da. De har jo trsoss alt lagt sjela si i det. Herlige unger. Var kjempe fine farger på bokmerket.

    Urolig hyggelig å høre du liker bloggen min:-)
    God helg

    SvarSlett
  11. Hei og godt nyttår!

    Nå var det lenge siden jeg har vært innom...

    Så mye fint du har fått. Utrolig vakker den gipsplaten! Nå er ikke jeg mor selv, men jeg forståt hva du mener :-)

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  12. HELLO!! ;D

    Ja, det er virkelig meg. Han poden din er jo bare heeeelt skjønn!! Du har en veldig fin blogg.. Stolt av deg <3

    Du er verdens kuleste søster!!

    Kleeem <3

    SvarSlett
  13. Herlig!! Helt herlig!! Og jeg er som deg - jeg må stålsette meg hvert år når jeg skal åpne disse gavene - det er så rørende og skjønt det de strever og lager <3
    God helg, Anette:)

    SvarSlett