tirsdag 18. januar 2011

Inspirasjon

Hei!
I dag har jeg og lillegutt vært i åpen barnehage for første gang. Han storkosa seg så det blir nok flere turer dit. På vei hjem skulle vi hente storegutt, og han lurte på om vi kunne besøke fetter`n hans. "Mamma vær for shnill, vær for shnill, vær for shnill". Og det kunne vi jo :)

I håp om få lov å knipse litt tok jeg med kamera!
Jeg fikk lov :)
 Så her er et lite bilderas fra huset til min kjære bror og hans  familie!

Gyngestolen har min farfar laget. Kista bak er "nymalt" med fin tekst. Og min svigerinne har kjoledilla og her henger et par av de :)

Så fine kjoler på herlige kleshengerer!

Dette var en gang trehvitt. Sååå mye finere nå :)

Litt av skapene på kjøkkenet.

Jeg må innrømme at jeg er litt misunnelig på dette vaskebrettet. På det henger mine herlige tantebarn :)

Denne har Mette laget selv!
Superfin...
Hint: Jeg ønsker meg ;)

Fin???

Et herlig gammelt bord som er malt hvitt. Bak står det en gammel seng med mange fine puter i :)
Fotografen glemte å fjerne leker ;)

Gammel trekasse er blitt malt og brukes som hylle!

Dette skapet var også trehvitt før. Men kjempefint som hvitt.

Som dere ser er det masse inspirasjon å hente i dette hjemmet. Min svigerinne Mette har vært flittig med malerkosten i det siste og det har blitt så fint alt sammen...
Takk for at jeg fikk lov å knipse ;)

Nå skal jeg kose meg litt med barna og pysje opp de før mor skal innta sofa`n med en kopp kakao (med krem selvfølgelig)og se på Greys!

Ha en fin kveld alle sammen!

Klem Anette

11 kommentarer:

  1. Det var ein fin heim:) Masse inspirasjon!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder her..
    Ha en fin kveld.
    mj

    SvarSlett
  3. Ja, det er virkelig flott der! Flinke, Mette :o) Vaskebrettet var nydelig, og så genialt som "ramme" :o) Ha en fin kveld!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Wow, laget gyngestolen! så kult! Digger gyngestoler i alle farger og varianter :)
    Kjempefint hjem!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder, takk for at du deler dem med oss. Likte veldig godt fatet ditt med lyslyktene og de utrolig søte kleshengerene :-))

    SvarSlett
  6. Hei!
    - ja noen liter hvitmaling kan gjøre underverk!!
    - snart klar for greys her og :-)
    Jorunn

    SvarSlett
  7. Så koselig det var hos svigerinnen og broren din;) Gigger det store skapet på kjøkkenet - ønsker meg ♥

    Og så koselig for lille og besøke fetteren din, det er alltid stas vettu;))

    Kos deg med Grey's, nærmer seg nå;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Kjempeflott hjemme hos dem, det skapet skulle gjerne jeg hatt også ;)

    Kos deg med Greys, det skal jeg også:)

    SvarSlett
  9. Ett fint hem, tänk vad färg gör underverk med gamla gulnade trämöbler...
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  10. Hello,Anette:-)
    These interiors are beautiful,really huge Inspiration.They are 'clean' and simple.I love this style.
    Best Regards-Halina-

    SvarSlett
  11. Så mycket fint du visar.
    Kram Agneta

    SvarSlett