lørdag 8. januar 2011

Siste krampe av jul...

...ja det føles litt sånn når man er godt igang med det nye året, jula er kastet ut av heimen, også er det juletrefest som står for tur... Men gæy for barna da :)

Se hva jeg var så heldig å få av min gode venninne Hilde til jul...
-ikke den lille hvite kanna fra Ikea...
-Ikke de 3 søte hjertene fra mestergrønn...
-Ikke den lyseblå sukkerkoppen fra Figgjo...
-Og ikke den lille søte hylla jeg fant i kjelleren hos pappa som jeg malte hvit...Men...
RØDE GREEN GATE KOPPER!!!
Tusen takk Hilde :)
 Og i tillegg til de koppene fikk jeg en deilig te...

Ungene sov seint i bilen i dag så de kommer nok derfor litt seint i seng... Men da de har lagt seg skal mor kose seg med bolgger,
nytt interiør blad (spent på om det er bra), og ha noe godt i koppen!

Da jeg var på Damenes aften på Bohus fikk jeg 1 års abonnement på dette bladet fordi jeg handlet over en viss sum :) Sånt er GØY!!

En annen ting fra den kvelden som jeg ikke har helt klart å glemme var når Finn Schjøll pratet om kopper uten hank...
Han mente de ikke var gode å drikke av og når han fikk kaffe hos datteren sin fikk han en sånn kopp for å sitte å se koselig ut!! Haha...er egentlig veldig enig ;)

Ønsker alle en fortsatt fin helg!!! 

Klem Anette

6 kommentarer:

  1. De koppene er kjempe søte!! :)

    Kos deg i kveld!

    Kleeem :)

    SvarSlett
  2. Kos deg med kopp og nytt blad!
    Klem : )

    SvarSlett
  3. Flotte kopper! Artig kommentar fra schøll:). Veldig koselig blogg du har, legger meg som følger jeg! Ha en god dag:)

    SvarSlett
  4. Heisann og takk for en hyggelig kommentar. Jeg likte koppene du har fått, men jeg er kanskje litt enig med både deg og Finn:) Kopper er best med hank, men de så vikrelig flotte ut.

    Nå skal jeg scrolle meg nedover bloggen din:)

    Ha en super søndag:)

    SvarSlett
  5. Fpr noen flott kopper. Slike står på ønskelista mi =) Tusen takk for koselig kommentar =)Klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Oj, så fin liten kökshylla,
    green gate koppar är aldrig fel ;)
    kram ullamaria

    SvarSlett