mandag 17. januar 2011

Med ønske om en god ny uke!

Ute drypper det fra takrenner og sola skinner :) Jeg vil ha vår!
...men jeg prøver å huske at det er januar og det helt sikkert vil bli beinkaldt igjen...
Jeg får bare nyte vårfølelsen når jeg kan :)


Lillegutt ligger ute å sover i vognen sin nå :) Tenk så deilig å være liten og bli lagt ut i en varm pose for å sove...



I helga har både jeg og husbonden jobbet litt så den helt store helgefølelsen har det ikke vært her i huset... men pluttselig er det helg igjen. En uke er jo ikkeno...

Ønsker alle som er innnom en fin uke!

Takk til alle som er innom, og takk til alle dere som legger igjen kommentarer- Jeg blir så glad!!

Klem Anette
 

12 kommentarer:

  1. Hej,Anette:-)
    I see,that Winter is going by slowly,also in Norway-the snow in Your photos seems to be melting a little.
    I also would like to have Spring now!
    Here,on Fyn the snow has melted entirely and it is almost ten degrees warm:-)
    I am so happy,that 'normal' Winter temperatures have come back.It's been the second Winter here,that has seemed to be tough.
    Best Regards-Halina-

    SvarSlett
  2. Heei!!

    Hadde veldig vårfølelse i dag ja! :) Godt var det ute!!

    Klem :))

    SvarSlett
  3. Sånne dager som idag blir det mange av fremover......
    <3 VÅR <3
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  4. Så utrolig stemningsfullt det øverste bildet var!
    Det har vært vårstemning her i Oslo også idag...vi får nyte det mens vi kan :). Det kan jo være at værgudene overrasker og gir oss en lang vår og sommer i år!! Det er lov å håpe :)

    Klem

    SvarSlett
  5. jaaaaaa, våååååår!
    Jeg stemmer også for det :)
    Må bare legge til at jeg kjenner meg 100% igjen når det gjelder rotete gang...det skal ingenting til for at det blir rotete heller da ;)
    Ha en fin mandagskveld!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Hei.
    Gleder meg til vår jeg også. Godt å ha noe å se fram til :-)
    Kjempefin blogg du har Anette !
    Ha en flott uke :-)
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Våren kan godt vente litt lenger for min del, men jeg må jo innrømme at jeg gleder meg også! Men forhåpentligvis får jeg nyte litt mer snø og kulde, så jeg får brukt slalomskia mine litt :)
    Nydelige bilder! Ha ei flott uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  8. Åja, i dag har det bare vært VAKKERT ♥ Det har vært 4 plussgrader, sol og drypp fra taket, satt litt i solveggen og følte en liten stund som om det var påske og rett før all snøen forsvant!
    MEN, sånn var det IKKE! Er nok leeenge igjen og i morgen er det meldt sine kuldegrader igjen ja...

    Ha en fin kveld og morgendag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Fin uke til deg også.Det drypper her også. Håper det ikke blir mere snø her nå. Godt med tørre gater en stund.
    Klem

    SvarSlett
  10. Så nydelige bilder!! Vitner om at det går rette veien..

    Nyt en deilig uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  11. Det er nok like greit at du innser det - det er enda lenge til våren er her;o) Prøv heller å se hvor vakker vinteren kan være, og det vil gå litt lettere - nyyyyt alle dagene på veien frem mot vår :o) Joda, lengter etter vår jeg også, men jeg vil ikke bruke så mye energi på det jeg ikke kan gjøre noe med - glem ikke at 'livet er NÅ' - våren må komme når den kommer, og på hele veien dit, skal iallfall jeg kose meg... ;o)

    Ha en toppers uke videre vennen!!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:o)
    Likte meg veldig godt her hos deg.
    Fikk litt hjemlegsel.Er opprinelig fra Nesodden.
    Nydelige vårbilder!

    Ha en fin kveld:o)

    SvarSlett