fredag 14. januar 2011

Nostalgiske bilder...

Heihei!

Først vil jeg takke for alle kommentarene og tilbakemeldingene jeg fikk i forrige innlegg om rotete gang... Godt å vite jeg ikke er alene om å ha det rotete i gangen ;)

Vil faktisk vise noe fra gangen i dag også... 


...disse fine bildene henger på veggen i gangen. De fikk jeg av min snille tante Trine til jul:)
Er de ikke fiiine???

Nå er det kokkelering som står for tur. Har fått besøk av min lillesøster Ellen :) Hun skal ligge her i natt, så blir kosekveld med film i kveld!
I skrivende stund sitter hun å oppdatterer bloggen sin
My royal dreamTa en titt davell :)

Ønsker alle som er innom her en finfin helg!!! 

Klem Anette

12 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Hyggelig at du vil være med på trekningen på bloggen min. Morsomt at titte rundt på nye blogger hos dem som vil være med. Kos deg med besøk av lillesøster!

    SvarSlett
  2. Hi,Anette:-)
    The photos are very romantic and really nostalgic.I love such climates of old photos,mostly from the twentieth century-the yellow ones in colour,or dark grey-showing the times,we miss somehow,though-taking into account the historical conditions,we'd better not miss living that time:-)
    It's worth to have such ones,to hang them on the wall-matching to the vintage interior-it's very fashionable nowadays.
    Best Regards-HalinaDK-

    SvarSlett
  3. heh..I meant ,of course - the BEGINNING of the twentieth century...my comp has 'eaten' it somehow...
    Ah,by the way : may I ask You,Anette to take my blog on Your readers' list as well?If You like it,of course:-)I'd have had 50 followers-maybe it would be the right time and a good reason to think about some 'Giveaway'? :-)
    Hugs-once again-
    -HalinaDK-

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅ! :) Fine bilder og takk for reklame.. Trenger alt jeg kan få ;) Hoho ...

    GLAD I DEG <3

    Klem ;D

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder du har fått deg - ja, det til venstre har jeg også... ;o)

    Så er den deilige helgen her igjen da - superdeilig! I kveld har det vært håndball så langt, og snart begynner det store korslaget - en skikkelig kosekveld! I morgen skal jeg bort på middag - hi, hi - årets første pinnekjøttmiddag...;o)

    Nyt en helg uten planer - er det ikke deilig vel??

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. For noen flotte bilder!! Og likte veldig godt detaljene med nøklene i trådene! Virkelig lekkert!

    Kos deg i helgen :D

    SvarSlett
  7. Skjønne bilder:)Stilig med nøklane;)

    Fortsatt GOD HELG*

    Klem Mette

    SvarSlett
  8. Kjempe fine bilder :)
    Så koselig med besøk v din søster. Håper dere fikk en hyggelig kveld!

    Jeg ønsker deg en herlig lørdag!

    SvarSlett
  9. Herlege bilder, og fin pynta med nøklane!
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Hei Anette ! :)

    For noen vakre nostalgiske bilder du har fått av tanten din, helt etter mitt hjerte. ♥

    Ønsker deg en fin kveld videre.

    Klem til deg vennen ! ♥

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder og nøkler! Så masse det har skjeddd her i det siste! Koselig søndagslesning :o) Flink er du! Håper dere har kosa dere :o) Hilse! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  12. Oi så fine bilder..nydlige:)
    Er så glad i sånne nostalgiske bilder jeg:)

    Takk for koselig hilsen på siden min, det er kjekt å ha en kjeller å gå på skattejakt i;)

    Ha en fin kveld Anette:)

    Klem Line Elisabeth:)

    SvarSlett