lørdag 22. januar 2011

Perfekt lørdagskveld

God kveld!
Nå er husbonden ute på by`n med gutta og begge ungene i seng :) Storegutt ligger inne hos meg så når jeg skal legge meg kommer jeg til varm og god seng, og begge gutta inne hos meg :)

Men før leggetid er det masse bloggtid på meg... Med tv`n i bakgrunn, masse te lys og fyr på peisen. 
Mange tenker at det er en stusselig lørdagskveld... men for meg i dag er det en helt perfekt kveld :)


Jeg skal jo selvfølgelig kose meg med Tab (som jeg er litt avhengig av), potetgull og dipp :)

Ønsker alle en god og avslappende søndag!

Klem Anette

19 kommentarer:

  1. Syns det høyrtes deilig ut eg og! Men Tab? Hehe, den hadde eg nesten "gløymt" ;-)

    Kos deg masse med potetgull, fred i heimen og hobbyen din :-)

    klem

    SvarSlett
  2. Hørtes deilig avslappende ut :-)
    Kos deg , Anette!

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. Ser mysigt ut :)
    Kanske lite Party??
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F
    F

    Välkommen att vara med
    Håkan

    SvarSlett
  4. Kos deg ;o)...ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  5. Hi,Anette:-)
    This is not a sad Saturday evening at all.I love the similar ones too,as I am not the person,who likes eagerly going for parties and visiting others in their homes.I love,when our house is calm and I can sit down with a good book in my hand,or watching the good movie,or simply makin my new,handmade creations.I'd rather make the next doll,than go to a big party:-)But...for a walk with my Husband and our dogs - why not?:-)
    I wish You a Perfect Relax and a Good Sunday:-)
    Warm Hugs-Halina-

    SvarSlett
  6. Ha en fin aften.. Det treng itj å verra så verst å ha ro i huset- og bare nyte tiden..
    Kos deg..

    SvarSlett
  7. En perfekt kveld innimellom det=)
    Har det ca akkurat på samme måte i kveld;)

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Nesten som hos meg dette i kveld... bortsett frå at eg har jenter og mannen er offshore;)

    "ein har ikkje meir moro enn ein laga sjølv"

    So lat oss nyte den perfekte kveld♥

    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Dette så kos ut;)
    PS: Send meg adr di på min email: elahardy@hotmail.com
    :P

    SvarSlett
  10. Såg veldig kos ut! Håper du nytte den rolige tida i heimen?! Ha en super søndag vidare.
    klem linda

    SvarSlett
  11. Heisann:)

    Så utrolig koselig blogg du har:) Kjempegøy å titte innom her!!

    Tusen takk for kommentaren inne hos meg, enig at norgesglass kan man ALDRI få nok av:)

    Ønsker deg en riktig fin uke!
    Klems fra Lene:)

    SvarSlett
  12. Er sååå deilig med slike hjemme-alene kvelder syns jeg;) Med PC og snop - vi trenger det innimellom ♥

    Ha en herlig Søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Jeg syns også det er godt å blogge når det er stilt rundt ørene mine. Håper du har hatt en superhelg og ser frem til nye blogginnlegg fra deg.

    SvarSlett
  14. synes ut som om du har en helt fantastisk lørdagskveld.flott blogg du har.må nok innom igjen å se igjenom hele.
    Og tusen takk for at du besøkte bloggen min og for de fine ordene,klemmer hege

    SvarSlett
  15. Låter som du hade en mysig bloggstund igår, med goda tillbehör...
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Pia

    SvarSlett
  16. Tihi, høyres ut som ein perfekt laurdagskveld etter min smak:)
    Ha ein fin søndag!
    Klem:)

    SvarSlett
  17. For meg hadde det der også vært en perfekt lørdagskveld! :o) Jaja, nest etter en filmkveld med barna og kællen da. :o)

    Tid alene er fullstendig undervurdert, spør du meg. :o)

    Ha en fin søndag videre, og en fin ny uke.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  18. En sånn lørdagskveld er jo bare helt fantastisk i blant! Håper du koste deg skikkelig! Ha en fin søndagskveld også :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  19. Hørtes da slettes ikke stusselig ut i det hele tatt - godt med stunder for seg selv iblant... :o)

    Håper du har hatt en fin søndag også. Her hos meg har dagen rast unna. Har malt fliser på kjøkkenet og sydd en liten brikke til kjøkkenbenken, hvor jeg har satt fransk tekst på. Har også gått meg en liten tur nå i kveld - godt å få lufte seg litt!

    Ha en fin søndagskveld videre, og en flott kommende uke!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett