mandag 10. januar 2011

Innedag

Heihei!
I dag har jeg bare hatt nesa utenfor døra i 10 sekunder da jeg ristet en duk. Bare inne og hjemme med to sjuke små...

Litt jolfing har det blitt da. :)
Noen som husker hva jolfing er??? ;)


Litt nytt som jeg fikk til jul ble puttet på brettet :)

De to boksene fikk jeg av min gode venninne Marianne :)


Den "julekulen" (hva heter det???) i fattigmannssølv fikk jeg av min lillesøster Ellen.
Også ser dere kanskje gaven i fra storegutt har (foreløpig) fått sin plass :)

Jeg håper på friske barn i morgen!

Ønsker deg en fortsatt god uke!

Klem Anette

5 kommentarer:

  1. Hei på deg, og tusen takk for koselige ord på bloggen min. Ja det er nok mange som er hjemme med syke barn for tiden. Jeg jobber i barneskolen, og det er utrolig mange syke barn for tiden. Vinterinfluensaen herjer tydeligvis.
    Håper dere friskner til igjen snart.

    SvarSlett
  2. Hi,Ellen:-)
    Children get nasty cold very often,also pass it on the adult-we can help it,but the consolation is-they get better very fast:-)What's important to keep them at home for some days and give something to help survive the bad time better and be cured faster an they will get better in couple of days.
    I see the beautiful items in Your photos-a lovely pearl cross.All of them look very impressive.
    Best Regards-HalinaDK-

    SvarSlett
  3. Hei og takk for besøket hos meg:) Alltid kjekt med nytt bekjentskap.

    For ein herlige blogg du har!!! Kjempeskjønn blåfarge overalt og headeren er lekker:)
    Har kika litt på bilda dine og innlegga...me like! So eg har lagt meg til som følger hos deg og gleder meg stort til vidare å følge deg:)

    Mange fine julegåver du har fått! Boksene var kjempefine:)

    God bedring til barna*

    Klem Mette

    SvarSlett
  4. God bedring til dine søte små:) Håper dem kommer seg fort!! Nydelige gaver du har fått til Jul daaaaa:) Herlig å kunne ta en dag inne også..
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  5. Så mye flott du hadde satt på brettet!
    Kjempekoselig ble det ♥ Og hjemmelagde barnegaver er det nydeligste som finnes;)

    God bedring til barna, kos dere det dere klarer;))

    Klem Line

    SvarSlett